Cenâb-ı Hakkı bulan neyi kaybeder? Ve Onu kaybeden neyi kazanır? Said Nursi

Güncel Başlıklar :
Ana Sayfa » , , , » Ozan Deniz Sarıtop Aşk Şiirleri

Ozan Deniz Sarıtop Aşk Şiirleri

Unknown 9 Ağustos 2016 Salı 21:49



Ki Ben

ki ben,
kalbimin hüküm geçmediği
bir sevginin yarasında,
gül tohumlarını ektim.
orada,
hüzün gözyaşlarıyla yeşerttim
kaderimin ilkbaharını...

Ozan Deniz Sarıtop



Eylül Sarısı

Firari aşklar kozasında
Sus yaktım kalbime
Saçlarım eylül sarısı
Bir yalnızlık kokuyor şimdi
Nerdesin ?

Ozan Deniz Sarıtop



Aşk

Aşk,  gözlerine bakınca;
yeryüzündeki tüm sınırlar ortadan kalkıyor.
Dünya tek vatan oluyor.
Bu vatanda; ben  kral oluyorum, sen kraliçe.

Ozan Deniz Sarıtop



Balkonda

sen kaf dağının tepesinde
her gece saman yollarına açılırsın.
senin düşlerinin parıltısıdır yıldızlar.
aç pencereni, gözlerin yıldızlar gibi parıldasın
gözlerim gözlerinin limanına demir atsın.
sana acemiyim bu hayatta
ne yapsam ne söylesem boşuna...
aç pencereni, seni düşünmekten
uykusuz kaldım yine bu gece.

Ozan Deniz Sarıtop



Meşâl

Bê/mın yasaktı
Kabına sığmayan şiir
Tualde yedi renk

Hem herkes kendi zaaflarının kurbanı
Düşleri süt kokan
Bir sebî nazarında

Şimdi sarhoş olmak vaktidir
Bırak
Geri sarsın zaman
Kızıl bir şarap kadehinde...

Ozan Deniz Sarıtop 
_______________ 

Bê/mın (Bensiz) 

Sebî (Bebek)
Sosyal Medya; :

Yorum Gönder

 

Copyright © 2011. Solcu Şairler