Cenâb-ı Hakkı bulan neyi kaybeder? Ve Onu kaybeden neyi kazanır? Said Nursi

Güncel Başlıklar :

Solcu Aşk Sözleri

Unknown 30 Ağustos 2016 Salı 12:57





Ozan Deniz Sarıtop Aşk Sözleri

Aşk, bir yeryüzü ayetidir.
Gözlerinin sükûnetinde susmuş sana birikiyorum...
Saklı kaldığım düş ceketimin sol cebinde eski bir vesikalıktır şimdi...
Hiçbir uzaklık; ne sana duyduğum nefretin yalancısı, ne  içimde hâlâ kor bir ateş gibi yanan bu hazin aşk'ın yabancısı...
Ki ben, kalbimin hüküm geçmediği bir sevginin yarasında, gül tohumlarını ektim. Orada, hüzün gözyaşlarıyla yeşerttim kaderimin ilkbaharını...
Onun bakışlarıyla yüreğime serpilen masumiyet, bütün takvimlerde aranılan kayıp bir ilandı.
Öleceğimiz var ! kısacık aşklar bile, artık sığmıyor hayatımıza....
Kalp, sınırları olmayan uçsuz bucaksız bir dünya'dır. Akıl ise, bu dünya'da sınırları çizen bir serüvenci...
Onu kalbimde düşürdüğüm yerde, ölmüş buldum bir vakit sonra.
Gidenin ardına düşmekle sadece dün'ü tekrarlamış olursun. Oysa hayat, dün'e demir atmak değil, yarın'a yelken açmaktır.
Sana gelmek için büyük bir keşif çağıdır; aklımın yer ve gök saltanatı.
Kadın okyanusun tam ortasında keşfedilmeyi bekleyen  ıssız bir ada gibidir.
Gece, kadını öptüğüm yerden açar sabah güneşini.
Aşk acısı zamanlar aşınır yalnızlığın ince yelesinden.  Gelir, konar düşlerimin hüzün saatlerine. Kirpiklerinde asılıyım; gözyaşıyla.
Aşk'la sana gelen sevgili, ancak ölümle senden gider.

Pablo Neruda Aşk Sözleri

Adını duyunca değil, yanında başka bir ad duyunca yanar aslında canınız…
Aldırmadan gidemiyorsa, aldırmadan kalmayı bilmeli insan. Çünkü henüz icat edilmedi; anlamayana anlamayı öğretecek bir lisan.
Aşk ne kadar kısa ve unutmak ne kadar uzun.
Aşk tabiatımdır benim.
Asla aşk acısı çeken birine aşık olmayın. O kişi yaralıdır ve yara bandı olarak sizi kullanır.
Aslında kadın; erkeğin beğenen bakışlarından çok, hemcinsinin kıskançlık dolu bakışlarını görünce, güzel olduğundan emin olur.
Bazen dudakların bitiremediği sözleri, gözler tamamlar.
Bir gün bir yerde tekrar karşılaşırsak eğer, Benimle yeniden tanış.
Bir kadın, söyleyecek çok şeyi olduğu halde susuyorsa, erkek artık tüm şansını kaybetmiştir.
Biten bir aşkın hemen ardından bir başkasıyla başlayan şeyin adı, İlişki değil çelişkidir.


Nazım Hikmet Aşk Sözleri

Aşk, bazen gitmekIe kaImak arasında verdiğin en büyük savaştır. Sevmeyenin akIı, gerçekten sevenin kaIbi kazanır bu savaşı.
Bahardı sevgiIim bahardı ve bahtiyar oImak için toprakta, havada, suda her şey vardı sevgiIim, her şey hazırdı, her şey vardı.
Birgün bensizIik çaIar kapını. BenIi dünIeri düşünür, avunursun. Sanma ki yaIanIar içinde, ben gibi bir doğru buIursun.
YürekIi bir kadının başı, yüreksiz bir erkeğin omuzuna ağır geIir!
KimseIere anIatamadım. Kendime biIe… OIa ki ağzımdan kaçırır, bir daha tutamam seni. Sen benim sarhoşIuğumsun, ne ayıIdım, ne ayıIabiIirim, ne ayıImak isterim!
Artık ne geri geImeni bekIerim ne de ben geIirim. NasıIsa ben bir şey kaybetmedim, sen bensizIiği seçtin.
Tahir oImak da ayıp değiI zühre oImak da, hattâ sevda yüzünden öImek de ayıp değiI…

Sosyal Medya; :

Yorum Gönder

 

Copyright © 2011. Solcu Şairler